Ask the Insects
Reinke’s korte en episodische compressie, deels huis-tuin-en-keuken-wetenschap (voor het doctrine en wet werd), deels video-animatiedroom, is een brisant werk dat direct de dood van de lezer proclameert, van elk publiek dat in staat is uit de fragmenten een geheel samen te stellen, of liever gezegd, in staat is uiteen te vallen in weefsel, het lichaam van gedaante te laten wisselen, om zich te identificeren met, bijvoorbeeld, een insect. Of een steen.