The Influence of Ocular Light Perception on Metabolism in Man and in Animals
Een fantastische montage van found-footagemateriaal op een zestiger jaren soundtrack van Piero Umiliani wordt tweemaal herhaald. Een uiterst krachtige film is het resultaat.