Market Street
Gemaakt ter gelegenheid van A Trip Down Market Street 1905/2005: An Outdoor Centennial Celebration, de viering van het honderdjarige bestaan van een beroemd stukje historisch filmmateriaal dat het San Francisco van voor de aardbeving van 1906 laat zien.