Get Set
Een krachtige ‘direct animation’ waarbij het super8-filmmateriaal is bewerkt met inkt en wrijflettertjes en -symbolen. De muziek is zoals gebruikelijk uit Helliwells zelfgebouwde elektronische instrumentarium ontstaan, ditmaal gecombineerd met een fijn speelgoedorgeltje.