What Has Passed Will Be Dear
Een elliptische idylle die werd verrijkt met herinneringen die in de lucht en over het water aankomen, gekraak van een radio, een vrachtschip valt stil en we horen voorzichtig gemonteerde muziek. Als een mier op een picknick struint de camera van Isaac Mathes door de gestolen ritmes van een voorbijgaande namiddag die zo vele andere namiddagen in herinnering roept.