Perpetual Motion in the Land of Milk and Honey
James Brown is een gepensioneerde ingenieur en uitvinder, woonachtig in het noorden van Engeland. De film schetst een beeld van zijn levenslange pogingen om de natuurkundige wetten te doorbreken en een perpetuum mobile te ontwikkelen. Alle macht aan de mensen zal een land van melk en honing produceren.