The House of Osama Bin Laden is een multimedia-installatie die ontstond uit een onderzoeksopdracht, betaald door het Londense Imperial War Museum. De kunstenaars trokken naar Afghanistan en onderzochten tot in de kleinste details het huis dat Osama Bin Laden als laatste officiële adres bewoonde. Met een joystick in de hand kan de bezoeker van de installatie nu dezelfde omgeving verkennen, weergegeven in 3D-computergrafiek. De kunstenaars voegen daar documentairebeelden van de plek, foto’s van uithangborden en een reeks valse vlaggen aan toe. In zijn totaliteit is dit een installatie die op elegante wijze een `First Person Shooter game’ omtovert tot een puzzelspel, boordevol referenties en tegelijk fraai van design.