Prélude Nr 3
Een video gebaseerd op Debussy's Prélude Nr. 3. Gigounon speelt een grafisch spel met muzikale onomatopeeën, hij laat ze dansen en op elkaar reageren binnen de begrenzingen van het witte doek.