It Never Was You
Een vrouw beleeft de nacht in een stad. Verteld wordt het verhaal van een vrouw op zoek naar de liefde. Ze ontmoet een man met wie ze enkele momenten van geluk deelt, alvorens zich in de mensenmassa te verliezen.