Nicola’s First Orgasm
We kunnen onze blik niet afhouden van een wezen dat noch voor haarzelf noch voor een ander een bekeken object zou zijn, maar dat in het mysterie van haar eigen onzichtbaarheid niettemin een verdichting van alle objectiviteit tot stand zal brengen.