Kismet
Met zelfverzonnen spelletjes, agressie en schoonheid, verbeelden diverse vrouwelijke karakters de mystieke, eeuwige spanning tussen aantrekking en afstoting. Oorlog en erotiek worden in dezelfde context gezet, de relatie tussen religie en traditie wordt gekoppeld aan de positie van de islam in het Westen. Een antwoord op fantasieën over jonge meisjes die revoluties beginnen. (Kismet is het Turkse woord voor lot.)