Kawah Ijen (The Solitary Crater)
Kawah Ijen is een actieve vulkaan. Het is ook een plek van arbeidsintensieve zwavelmijnontginning. Er is geen machinerie, slechts een stroom van geharde plaatselijke werklui. Deze film van de National Film and Television School volgt de mijnwerkers op hun slopende reis, en stelt dit arbeidsritueel ter discussie.