Fields
Tijd heelt wellicht niet alle wonden, maar samen met de natuur heeft de tijd ervoor gezorgd dat een aantal slagvelden van de Eerste Wereldoorlog op liefhebbende wijze onherkenbaar zijn gemaakt. Toch herinneren spookachtige stemmen van een reisgids en de BBC World Service ons aan het geweld en de door mensenhanden gepleegde gruweldaden die op deze en andere plekken plaatsvonden.