De Rietveldstudent Pablo Pijnappel maakte een fake-documentaire over de niet-bestaande Andrew Reid. De regisseur probeert eindeloos telefonisch in contact te komen met Reid. De film bestaat uit die telefoongesprekken, waarvan de teksten te lezen zijn tegen een zwarte achtergrond. Daarnaast zien we zorgvuldig geselecteerde fragmenten uit filmklassiekers. Zo kan in ruim een half uur toch een portret van een imaginaire vrijbuiter ontstaan.