Travel to China
Sommige reizen zijn alleen op bepaalde manieren uit te voeren. ‘Zelfs de duur van een normaal, gelukkig leven kan te kort blijken voor zo’n langdurige reis,’ zoals Kafka’s grootvader zei. Van de maker van Rubicon en de animatiesequenties in Lola Rennt.