Rosabelle Believe
Een film opgebouwd rond de spelling van het woord ‘believe’ een geheime, gecodeerde boodschap die Harry Houdini en zijn vrouw Rosabelle met elkaar afspraken; te gebruiken als een bevestiging, na Houdini’s dood, van zijn ontsnapping uit het graf.