The Chinese Wall
Een 72jarige dame is vaste klant bij een Chinees restaurant. Ze wisselt geen woord met de andere gasten en trekt haar conclusies op basis van observaties. Op haar verjaardag maakt ze contact met de andere gasten en moet ze haar vooroordelen laten varen.