Bob is een zwarte komedie die zich afspeelt op het punt waar het dierlijke in de mens en het menselijke in het dier elkaar ontmoeten. De eenzame Bob krijgt voor zijn verjaardag een jonge hond. Vanaf dat moment verandert zijn leven.