Alexandre speelt een partijtje squash met zijn vreselijke baas, Charles, die hem doorlopend treitert. Op gemene wijze bekritiseert Charles Alexandres gebrek aan zelfvertrouwen. De uitslag van de wedstrijd moet bepalen of Alexandre wel of niet ontslagen wordt.