J’attendrais le suivant
Briljant uitgevoerde film over de psychologische oorlogsvoering tussen een baas en een werknemer tijdens een partijtje squash.
Sympathieke zwart-witfilm over een jongeman die eigenlijk te lief is om een warenhuis te bewaken.