Road vertelt het rauwe verhaal van overleven in de binnenstad. Kelvin en Beck ontmoeten elkaar bij toeval en ontwikkelen een vriendschap. Murray is hard op weg naar totale mislukking; zijn vriend Lance doet met hem mee. Brandend rubber, hete achtervolgingen en een anonieme taxichauffeur die hen achtervolgt door hun stedelijke omgeving… Vrienden tot het eind.