Petit palais
Een muziekvideo in twee bewegingen, opgebouwd als een contemplatie clip die de snelheid van beelden met die van gedachten vergelijkt. Gemaakt in opdracht van modeontwerper Bruno Pieters als onderdeel van de presentatie van een collectie.