Gantz Graf – Autechre
In een universum zonder enige andere bestaansvorm, volgt deze animatie de geboorte en uiteindelijke ondergang van een geometrisch en architectonisch gestructureerd levend organisme. Een cryptisch spel van een sonische kat en muis.