Heather Wagner creëert geluidsinstallaties en internet performances die het idee van ‘ethernity’ verkennen, het imaginaire verband tussen cyberspace en dromen. Haar werk fungeert als een ‘bemiddelaar’, een toestel dat de ingebrachte energie in één vorm terugstuurt in een andere vorm. Een onomatograaf is een zwart wit televisietoestel dat aangepast werd om geluidsbronnen om te zetten in lichtsignalen. De geluidsbron is hier, naast andere synthetische en concrete geluiden, een lezing van Samuel Becketts Not I door Victoria Highquality en Jocelyn Ruggiero.