‘Wanneer we in het duister zitten, kunnen we enkel het teken van de ruimte zien. Het moment dat er licht in de kamer komt, zien we een andere ruimte. Deze ruimte is de als rook belichaamde constructie die bestaat uit het duister, licht en tijd.’ S.K.