Camera
Drie tableaux over de relatie tussen het fotografische apparaat en de ruimte die het kan registreren. De camera toont ons drie kamers, die alledrie ook ‘camera’s’ zijn (in de meeste romaanse talen). Niet het onzichtbare, maar het zichtbare is een enigma. (V. Ohner)