Eenvoudig – bijna simpel – en toch zeer effectief en onthutsend filmpje over de conflicten op de Balkan. De filmmaakster vroeg een dertiental in Wenen wonende mensen (die dus niet ver van Kroatië en Bosnië leven) om op een kaart de landen van de naoorlogse Balkan aan te wijzen. Avond aan avond kan Kosovo of Macedonië in het nieuws zijn, toch blijkt de moderne politieke aardrijkskunde nog behoorlijk ingewikkeld. Bij de première in Belgrado lachten de toeschouwers als boeren met kiespijn.