De eerste van een reeks experimentele 35mmfilms waarin het Amerikaanse militaire apparaat en het Amerikaanse patriottisme centraal staan. De bedoelingen van de filmmaker hebben weinig van doen met de nasleep van 11 september 2001, maar gelijksoortige onderwerpen in de film sluiten perfect aan op de huidige mondiale crisis.