The Cat with Hands
In het mistige Victoriaanse tijdperk vertelt een sinistere man zijn jonge leerling de legende van de woeste kattendief. Is de leerling stomgeslagen door angst of heeft de kat zijn tong ingeslikt? Een duistere fantasie met verzorgde animatieeffecten.