Episodes from the Life of Dr Jekyll and Mr Hyde
Animatiefilmer Paul Bush heeft een buitengewone techniek ontwikkeld waarbij beeldje per beeldje gewisseld wordt tussen verschillende acteurs die dezelfde handelingen verrichten. In deze geestige korte film illustreert dit effect de duale identiteit van Jekyll en Hyde én onze eigen veelvuldige persoonlijkheden.