Daumë
‘Een van de vreemdste films die ik ooit gezien heb. De personages komen en gaan alsof ze primitievelingen zijn die voor de camera poseren en de controlerende blik van een etnograaf gehoorzamen of juist bevechten.’ (Fred Camper) Gedraaid op vier rollen super8-mm toen de maker als ontwikkelingswerker in Suriname was.