Filmmaker Rolf Orthel combineert een schets van de Nederlandse kunstenaar Jan Dibbets, die gevraagd is nieuwe glasinloodramen te ontwerpen voor de kathedraal in Blois (een project waaraan hij tien jaar heeft gewerkt), met zesentwintig portretten van inwoners van Blois voor wie de ramen bedoeld zijn.