John en Courtney, twee geliefden, lopen ’s avonds ze door de oranje gloed van de straten in Brooklyn. Een oude kennis van John uit Parijs, Pascal, komt over. Pascal is ouder, weinig succesvol en werkloos, maar vol dromen. Wanneer John en Courtney de stad verlaten, geeft Pascal zich over aan een schaamteloze seksuele nieuwsgierigheid..