Een gewone zomerse week voor een groepje bevoorrechte twintigers in een klein stadje in het White Anglo-Saxon Protestant noordoosten van de VS. Ze zitten wat in de knoop met de kleine basisvragen van het leven. Sommigen vragen zich af wat ze willen, anderen waarom ze doen wat ze doen. Isabella, net afgestudeerd, zit in haar maag met een aftakelende relatie en wil een nieuwe baan. Haar zusje Bianca, die een tijdje in Los Angeles heeft gewoond om haar eerste boek gepubliceerd te krijgen, komt terug bij haar vriendje Julian. Verder is er Daphne, die niets of niemand ontziende pogingen doet om Julian te versieren. En Alice, die haar daarbij helpt, en die een one-night stand met haar professor heeft gehad. De relatie van Steven en Eleanor staat onder druk wegens een gebrek aan ‘quality time’. En Julians huisgenoot Ricky is met zijn stille vrouwenfixatie een vreemde, een beetje enge man zelfs, vindt Bianca. In hoog tempo bewegen al deze personages zich in allerlei richtingen, terwijl het leven schijnbaar voortkabbelt. Op intieme en charmante wijze wordt in Say It Isn’t So een groep jonge mensen geportretteerd die midden in de samenleving staan, maar er eigenlijk ook een beetje buiten vallen. Een worsteling met zakenrelaties, carrière en familie, zonder de positieve aspecten uit het oog te verliezen, door Odetta Ciancarelli – die ook de rol van Bianca speelt – met ingehouden humor en liefde gepresenteerd.