De filmindustrie van Singapore is een kasplantje. Tussen 1991 en 1997 werden er zegge en schrijve zeven lange films gemaakt, maar sinds de regering in 1998 economische maatregelen nam om de productie te vergroten, lijkt er heel voorzichtig een filmindustrie te ontstaan. Tegen deze achtergrond is Goei’s Forever Fever opmerkelijk. Met een minimaal budget en een hoofdzakelijk Australische crew deed Goei Saturday Night Fever nog eens dunnetjes over. De film werd een reusachtige hit in eigen land en het Amerikaanse Miramax kocht zowaar de rechten. Singapore, anno 1977. Supermarktbediende Hock wordt door zijn vrienden meegenomen naar de dansfilm Forever Fever. Hierdoor geïnspireerd neemt hij danslessen en wil meedoen aan een danswedstrijd. De hoofdprijs van 35.000 dollar wil hij gebruiken om een operatie van zijn broer te bekostigen. Een uiterst charmante film die de veerkracht bewijst van een filmindustrie die op sterven na dood was.