Het werk dat vertoond wordt in de tentoonstelling Ages 5 & Up is gemaakt door het gelijknamige ontwerperscollectief en kenmerkt zich, zoals zoveel hedendaagse Japans digitaal werk, door zijn eenvoud. Zoals het Montessori-onderwijs kinderen onderwijst aan de hand van de zintuiglijke eigenschappen van objecten, zo kenmerken ook de verschillende onderdelen van deze installatie zich door hun basale zintuiglijkheid. Kralen die op elkaar vallen, een druppel die je eindeloos kunt vervormen of bewegende lijnen die uit geluidsgolven gedestilleerd zijn en een synesthetische ervaring bewerkstelligen: horen met je ogen.
De makers willen dat hun werk niet alleen interessant en zelfs leerzaam is, het moet vooral ook onderhoudend zijn. De installatie laat zien, net als hun cd-rom PoPoRon die in het Screenbased Art onderdeel is opgenomen, dat ze in die opzet slagen.