Een dag als zovele in Brooklyn. Dochter en vader slenteren van speelplaats naar metro en weer naar huis. De dochter van 18 maanden kraait en de 32-jarige vader houdt moed. Negatieve en positieve handbewerkte beelden botsen en glinsteren als ze door de lente van de stad babbelwandelen.