Soho Eckstein graaft als mijneigenaar een hele sociale en ecologische geschiedenis uit de aarde op. De mijnwerkers brengen atlantische slavenschepen, koninklijke Ife-hoofden en ten slotte een miniatuur-neushoorn omhoog naar Soho, die net aan zijn eerste kop koffie zit.