Digitale video die is ontstaan uit een samenwerking tussen de videomaker Mul en de musicus Speedy J. In het geluid werden verschillende loops gebruikt die ten opzichte van elkaar verschuiven. In de video is een soortgelijke techniek toegepast. Een computerprogramma monteerde de beelden in bepaalde patronen. De stedelijke nachtopnamen voegen zich naadloos in de sfeer van de muziek.