Auxilio and Au Secours
Computeranimatie waarin het medium video door de maakster werd gezien als middel om een bewegend schilderij te maken. Ze vertrok zonder vooropgezet plan en liet ieder beeld uit het vorige voortkomen. Bij de vormgeving heeft ze zich laten inspireren door muziek van Tom Lopez en teksten van Severo Sarduy.