Het recente werk van filmmaakster Zoe Beloff staat in het teken van het verlangen onder de huid van het alledaagse leven te kruipen en zich een weg terug te ‘dromen’ naar het verleden, niet alleen door het maken van films en het verzamelen van home movies, maar ook door het gebruik van half vergeten technieken zoals stereodia’s en 8mm-film. Beloff ontdekte overeenkomsten negentiende-eeuwse en huidige technieken. Ze presenteert haar interactieve film op cd-rom, Beyond. (Zie Beyond en Lost).