Op filmfestivals over de hele wereld proberen filmliefhebbers als bezetenen zoveel mogelijk films in één festivalperiode te proppen. We verdichten de verhalen, culturen, overtuigingen en passies van ’s werelds filmmakers tot één drukke ruimte en één korte hectische periode. Deze film vangt en versterkt de ervaring van de vaste festivalklant.