Bounce ko gals speelt in Shibuya, een wijk in Tokio waar zich veel middelbare-schoolmeisjes zich verzamelen, als ‘ko gals’ (call girls). Wanneer de school om drie uur ’s middags ophoudt, begint de dag pas goed. Jonko gaat vrienden opzoeken en Raku begeleidt Maru naar de abortuskliniek, waarna ze gaan winkelen. Raku verlaat Maru om een rolletje te gaan spelen in een pinku film. Maru pikt een klant op die een gangster blijkt te zijn; hij wil dat zij voor hem gaat werken. Wanneer Jonko hierover namens Maru wil onderhandelen, wordt zij gewaarschuwd: of ze gaan samen voor de yakuza werken, of helemaal niet. Kortom, een dag als iedere andere.Lisa, een meisje dat Raku bij de porno-opnamen leert kennen, is speciaal. Zij straalt iets puurs en hoopvols uit, waardoor ze eruit springt bij de andere ko gals. Lisa wil naar New York om een nieuw leven te beginnen, maar dan wordt tijdens de opnamen al haar spaargeld gestolen. Raku besluit de berooide Lisa financieel bij te springen, want blut aankomen in New York, dat kan gewoon niet. Ze pikken samen twee ‘salarymen’ op en gaan naar een karaoke-bar. De tijd dringt, er moet geld komen…Bounce ko gals is een licht bijtende sociale satire, die het harde, gewelddadige realisme van films als Kids en La haine deelt. Toch wordt de film gedomineerd door een humoristische, lyrische visie op jeugdig idealisme en hoop.