In 1994 zingen de dorpsbewoners aan de top van de El- Mokatamberg: ‘Een jongen en een meisje zullen trouwen, want Shata zal Ahlam huwen.’ Maar Ahlam houdt van de zakdoekenverkoper Awad. Alleen als Awad binnen een paar dagen de benodigde bruidsschat bijeen heeft, kan hij het huwelijk van zijn geliefde voorkomen. is het verslag van deze periode, waarin Awad te maken krijgt met de wierookverkoper Antar, de apendresseur Rockayah, die al tijden werkloos is en verliefd is op het zestienjarige meisje Romanah, en Nawal, de eenzame prostituée die eeuwig op zoek is naar de liefde. is een film over overleven, waarin het geluk pas bereikt kan worden door schoonheid te vermoorden.