Sayed is taxichauffeur in Caïro, zijn vrouw is overleden en zijn gehandicapte zoontje wordt opgevoed door zijn schoonmoeder. Zij heeft een ernstige ziekte die een snelle operatie noodzakelijk maakt, maar voor een snelle operatie heeft Sayed smeergeld nodig. Horeya werkt als kamermeisje in een goedkoop hotel en woont met haar zus in een oud huis in een van de arbeiderswijken van Caïro. Als gevolg van een aardbeving moet het huis opgeknapt worden, waarvoor Horeya tweehonderd pond nodig heeft ! en dat is evenveel als waar Sayed naar op zoek is. Op oudejaarsavond ontmoeten de twee elkaar en gaan samen op zoek naar het benodigde geld. Ze ontdekken een vreemde wereld, die desondanks een afspiegeling is van het dagelijkse leven in Egypte, en ze ontdekken elkaar.