Een weinig zachtzinnige, hoogst originele horror-comedy die het begrip zwarte humor nieuwe inhoud geeft. Een mysterieuze Engelsman, gespeeld door horroridool Christopher Lee, verliest bij het pokeren zijn voorvaderlijk kasteel. Als de ‘gelukkige’ winnaar zijn nieuwe bezit in gebruik wil nemen blijkt het een angstaanjagend spookhuis, met een soort boosaardige vierde dimensie waarin bizarre en mysterieuze spelletjes gespeeld worden. De in deze vierde dimensie aanwezige Funny Man maakte de nieuwe bewoners het leven zuur, als hij ze al niet het leven ontneemt. Hij wil de hofhouding van een vroegere bloeddorstige dynastie in ere herstellen. Scènes die ogen als moderne drughallucinaties worden door vermengd met eeuwenoude horrorverhalen, met als resultaat een satire die menig heilig huisje omver schopt.