Drama waarin niet alleen de liefdes van een vader en een zoon op de proef worden gesteld, maar ook hun onderlinge relatie deuken oploopt. De twintigjarige Wu is geen gemakkelijke jongen; hij heeft al een fors strafblad. Als hij weer eens uit de gevangenis komt heeft zijn vader, weduwnaar, een weduwe ontmoet op wie hij verliefd is. De dochter van de weduwe is echter gekant tegen een mogelijke verhouding tussen de twee en verzint een verkrachting door Wu om haar moeder te dwingen met Wu’s vader te breken. Wu zelf wordt verliefd op JoJo, een meisje dat hij in een disco heeft ontmoet. JoJo’s rijke vriend Wei wil haar echter niet kwijt. Als Wu wordt verdacht van de moord op een prostituée lijkt zijn wereld definitief in te storten.