Aan het begin van deze eeuw ontmoeten drie mensen elkaar op een oceaanstomer. Het jonge meisje Lillian, de boordwerktuigbouwkundige Carter en de politieagent Simons. Simons zit achter Carter aan om hem te arresteren wegens moord, maar op het moment dat ze elkaar ontmoeten zijn ze zich niet bewust van elkaars identiteit. Later, als de drie zich inmiddels in zee bevinden, met reddingsboeien om hun middel, ontwikkelt zich een vreemde love-story. Lillian wordt verliefd op Carter en flirt met hem, terwijl het duidelijk is dat Simons haar begeert. De golven dragen hen naar een verlaten schip. In deze boot vinden ze wijn en ze worden door wilde hartstocht overmand, wat uiteindelijk resulteert in geweld tegen het meisje en de dood van Carter. Maar misschien was het allemaal een droom van Lillian, die verlangt naar liefde, avontuur en passie. Viktor Aristov overleed in 1994, voordat hij de film had kunnen voltooien, waarna Joeri Mamin het werk overnam.