Salem en Nada ontmoeten elkaar al acht maanden min of meer heimelijk als Salem de kans krijgt twee uur lang gebruik te maken van het appartement van een vriend. Dat moet de plaats zijn waar ze eindelijk een keer veilig zijn voor de buitenwereld, waar ze hun ziel bloot kunnen leggen en kunnen genieten van de vrijpartij waarnaar ze zo verlangen. Hopen ze. Maar de wereld laat zich niet zo gemakkelijk buitensluiten en Nada en Salem verlaten het huis als vreemdelingen die opgeslokt worden door de gemene stad. gaat over verlangen en onmacht en bevat een aantal schrijnend emotionele scènes, waarin het onvermogen van een verliefd stel om in een grote islamitische stad nader tot elkaar te komen, tot uiting komt.