Tegendraadse, ‘langzame’ en melancholische animatiefilm. Pearl droomt in haar diner allerlei ontmoetingen tussen haar klanten. Moet ze de loop der dingen zijn gang laten gaan of ingrijpen om haar fantasie werkelijkheid te laten worden?